9.12.10

Cut

- Indsendt af Maria

 

Jeg købte faktisk de her bukser sammen med de andre vintage-ting. Jeg havde længet været på udkig efter nogle lidt oversizes og højtaljede bukser, som jeg kunne klippe i. Jeg var så heldig at finde disse til 25 kr. og i en ret lækker farve. Jeg tog egentlig bare saksen, og klippede til lidt over knæene. Det er slet ikke klippet lige over, men jeg har bare foldet dem op. Så her er resultatet! Synes egentlig at de er helt ok, og har tænkt mig at bruge dem. :)

Lige nu ligger vi begge syge - vi har muligvis smittet hinanden.. Derfor er her lidt stille på bloggen.
Jeg er i bedring og regner med at sove det hele ud i dag, så jeg komme til KBH i morgen! Tager afsted om formiddagen, og skal bruge min endnu ubrugte løn på at shoppe. Og skal også have noget lækkert mad på en restaurant. Glæder mig!

1 kommentar:

  1. Ej hvor smart! det er jo blevet nogle rigtig fede shorts!:)

    SvarSlet